Analiza dowodów i deklaracji – praktyczne wskazówki
BŁĄD W DYDAKTYCE Przyczyny powstawania, mechanizmy, szanse dydaktyczne
Instytucje certyfikujące w Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji. Pakiet powitalny
Jak prowadzić warsztaty? Garść porad i dobrych praktyk
Kwalifikacje a potrzeby uczących się dorosłych
Metody i narzędzia w bilansie kompetencji. Podejście praktyczne
Młodzież w świecie pieniędzy. Wyniki badania umiejętności finansowych PISA 2022
Model dla podmiotów zewnętrznego zapewniania jakości
Osiągnięcia matematyczne i przyrodnicze czwartoklasistów. TIMSS 2023: trendy, wyzwania, perspektywy
Pilotażowa prognoza zapotrzebowania na nauczycieli zawodu na rok 2025
Portret nauczycieli zawodu (edycja 2024).
Prawda czy fałsz? Wspieranie uczniów w krytycznej ocenie informacji publikowanych w internecie
Prognoza zapotrzebowania na zawody i kwalifikacje. Perspektywa BCU
Raport z prac nad aktualizacją Sektorowej Ramy Kwalifikacji dla Gospodarki Odpadami (SRK GO)
Rekomendacje dotyczące doskonalenia zawodowego nauczycieli zawodu.
Scenariusz 1 Praca i ja – wybory i zmiany
Scenariusz 2. Ja dziś i jutro – zasoby i predyspozycje
Sektorowa Rama Kwalifikacji dla Cyberbezpieczeństwa
Sektorowa Rama Kwalifikacji dla Przetwórstwa Żywności
Stosowanie Metody Bilansu Kompetencji w pracy z uczniami słabosłyszącymi oraz g/Głuchymi
Uwarunkowania uczenia się w dorosłości. Raport z badania „Uczenie się dorosłych Polaków”